Music on Vinyl

copyright © 2000 finpo.

Musik på Vinyl

BETALING: Varer bestilt hos Musik på Vinyl, skal betales før levering kan ske. 
1. Læg varer i kurven, når du er klar til køb, klik på kurv der indeholder din bestillings pris,
2. Klik på "gå til kassen" udfyld skema med navn / adresse
3. Læs Betingelser og sæt flueben i rubrik.- klik på "Næste"
4. Vælg forsendelse.
5. Vælg af betalingsmetode - Kreditkort, PayPal, Bankoverførsel, MobilePay eller afhentning.
6. Ordren bedes betalt inden 3 dage ved Bankoverførsel, MobilePay ellers slettes ordren.

LEVERING: Alle varer sendes med GLS / DAO, med mindre andet er aftalt inden forsendelse.  Skulle du, mod forventning, ikke have modtaget din pakke senest 4 hverdage efter bestilling, bedes du kontakte mig. Alle fragtpriser baseres på GLS/DAO Fragt priser.
Beskadige varer skal meldes til GLS / DAO..

LEVERINGSTID: Leveringstiden er normalt 1-4 hverdage. Dog kan leveringstiden påvirkes af bl.a. weekend, højtider, hvor postvæsnet har ekstra travlt.

Afhentning og Bestillinger ligger kun til reservation i 5 dage.

TJEK ALTID FOR TRANSPORTSKADER:
Kig emballagen på din vare grundigt efter, når du modtager den, så du kan opdage en eventuel transportskade allerede ved leveringen. Tag også gerne billeder af emballagen og tag altid billeder af eventuelle skader. Stødte hjørner mm.
Husk: Gør det, inden du selv flytter på varen! Når pakken er hjemme hæfter du selv for indholdet.
Hvis uheldet er ude, og din vare har taget skade under fragten, så anbefaler vi, at du nægter modtagelse af varen og derefter kontakter MpV.


REKLAMATIONSRET: Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl, eller at den leverede vare indholdsmæssigt ikke stemmer overens med den på bestillingstidspunktet oplyste varebeskrivelse - træder købelovens regler i anvendelse. Du skal hurtigst muligt og senest 3 dage fra modtagelsen af varen, kontakte os via mail, så vi er opmærksom på problemet. Vi beder dig så detaljeret som muligt og oplyse, hvad problemet er, og at vedhæfte billede- el. evt. kort film materiale, så vi kan lave en vurdering af reklamationen på forhånd. Reklamerer du mere end 6 måneder efter modtagelse af varen, skal du kunne bevise, at manglen var til stede, da du modtog varen. De første 6 måneder ligger bevisbyrden dog hos MpV.
Man har Reklamationsret på 2 år fra købsdato.
Der kan i enkelte tilfælde forekomme, at en vare modtages fra vores leverandør uden folie. Vi godkender ikke manglende folie som reklamationsgrund, hvis varen ellers ingen fejl eller mangler har. MpV sælger ikke brugte produkter. Manglende forsegling betyder ikke, at et produkt er brugt.
Hvis reklamationen er berettiget, vil MpV sende en ny vare eller refundere købet. Hvis ordren kun indeholdt den ene vare, som der er lavet reklamation på, tilbagebetaler MpV også fragten for den pågældende ordre.

FORTRYDELSESRET: Der ydes fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven af juni 2014 : Ved fortrydelse er du ansvarlig for eventuelle forsendelsesomkostninger for returnering af varer til os. Sørg for, at varerne er godt beskyttet under forsendelsen, da vi ikke refunderer varer, der er blevet beskadiget under returneringen til MpV.
Send eller indlever venligst returvarer uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købet:
Du har ret til at få dine penge retur senest 14 dage efter, du sendte meddelelse til sælgeren om, at du ville fortryde købet. Sælgeren skal dog returnere pengene, når han eller hun har modtaget dokumentation for, at varen er afsendt – eller har modtaget varen retur.
Du skal som udgangspunkt have alt det, du har betalt for varen retur - porto.
Sælgeren skal returnere pengene på samme måde, som du betalte

Du skal:
Bevise, at meddelelsen om, at du vil fortryde, er afsendt
Bevise, at varen er returneret
Betale returforsendelse

Sælger kan:
Fratrække ekstraomkostninger for fremsendelse af varen, hvis du ved købet selv har valgt og bestilt en dyrere forsendelsesform, end den sælger tilbød.
Fratrække penge, hvis varens værdi er forringet, fx skadet eller bærer præg af at have været brugt ud over, hvad man må i en butik.

Bemærk! Nye LP plader skal plomberingen være ubrudt, ellers vil den blive vurderet som en brugt plade.
Forseglede varer:
Du har ikke fortrydelsesret på visse former for forseglede varer, hvis du har brudt forseglingen.
Det gælder for lyd- og billedoptagelser, computersoftware og varer, der af hygiejniske grunde er forseglede.

SÅDAN RETURNERES EN VARE: Hvis du fortryder købet, efter du har modtaget pakken, giver du besked via mail, Vedlæg dine kontakt oplysninger og fakturanummeret, som det vedrører. 
Medsend venligst en kort besked med dit navn og ordrenummer for at sikre en smidig håndtering af din returnering på vores lager.
Varerne skal returneres ubrugte, ubeskadigede og i deres intakte, originale emballage (se afsnit ovenfor). Du skal selv betale returportoen. Returnerede varer, der sendes per efterkrav, uden omdeling eller sendt til en pakkeshop, accepteres ikke.

Husk at:
Pakke varerne forsvarligt, hvis du har haft pakken åbnet. Det er dit ansvar som afsender at emballere varerne ordentligt, så der ikke opstår skader under fragten.
Vedlægge en beskrivelse af begrundelsen for returneringen.
Beholde kvitteringen og sporingsnummeret på forsendelsen, indtil sagen er afsluttet.
Pakken sendes til Musik på Vinyls lager-adresse: Returportal link Her kan du udskrive en Forsendelses Label

Musik på Vinyl v/ Finn Poulsen
Tornegårdsvej 2B
4621 Gadstrup

PRISER: Alle priser på hjemmesiden er i danske kroner (DKK.) og incl. moms.

HAR DU SPØRGSMÅL? Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget, er du meget velkommen til at kontakte mig via Kontaktformularen.

God fornøjelse med at handle!

Musik på Vinyl v/Finn Poulsen, Tornegårdsvej 2B, 4621 Gadstrup
Webshop fra e-hjemmeside.dk